Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Συγχρονισμός μεταβίβασης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την παράδοση των έργων αναβάθμισης της Σιδ Υποδομής. Τυχαίο; δε νομίζω...

1. Κάποιος κακοπροαίρετος θα έλεγε ότι υπάρχει σχέδιο συγχρονισμού της μεταβίβασης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον νέο ιδιοκτήτη ακριβώς την στιγμή που θα δοθούν σε κυκλοφορία έργα 20ετίας με κόστος δισεκατομμύρια ευρώ...















2. Έτσι ο νέος ιδιοκτήτης θα αποδείξει άμεσα πως δρομολογούν σύγχρονα τραίνα οι ιδιώτες κάτι που οι ανίκανοι του δημοσίου δεν "μπορούσαν" τόσα χρόνια...

3. Και ταυτόχρονα εξασφαλίζουμε ότι το δημόσιο δεν θα προλάβει ούτε μια μέρα να δείξει στο ευρύ επιβατικό κοινό ότι πιθανόν με τις νέες υποδομές μπορεί και μια δημόσια εταιρία να προσφέρει αξιοπρεπείς υπηρεσίες στον επιβάτη και να φέρει κέρδη (που τόσο χρειάζεται το δημόσιο σήμερα) στα δημόσια ταμεία...

4 Δεν είναι περίεργο που η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθυστερεί τόσα χρόνια χωρίς να πιέζει ασφυκτικά η τρόικα για την άμεση εφαρμογή της (αν δεν κάνετε άμεσα αυτό δεν σας δίνουμε τη δόση) όπως έχει κάνει σε τόσες άλλες μεταρρυθμίσεις; Από το 2008 (προ κρίσης δηλαδή) ο Χατζηδάκης (υπουργός μεταφορών) μιλούσε για μισθωτή εφεδρεία στον ΟΣΕ... 

5. Ας μετρήσει κάποιος που έχει υπομονή και χρόνο πόσες παρατάσεις δόθηκαν τόσα χρόνια και με ποια δικαιολογία κάθε φορά για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ... 

Θα έχει τρομακτικό ενδιαφέρον....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου