Κυριακή 18 Μαρτίου 2018

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. πριν από την πώλησή της στην Ιταλική Ferovie απέδιδε ΦΠΑ;

Τις τελευταίες μέρες έχει γίνει πολύς λόγος για το τι ακριβώς είναι τα 62 εκατομμύρια που φέρεται να εισπράττει από το ελληνικό δημόσιο η αποκρατικοποιημένη πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως ετήσια επιδότηση για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές που εξυπηρετεί.

Πρόσφατα διαβάζουμε σε πολλές αναρτήσεις την άποψη ότι το ποσό των 62 εκατομμυρίων είναι το ποσό των 50 εκατομμυρίων ευρώ της ετήσιας επιδότησης για τις άγονες γραμμές αυξημένο κατά 12 εκατομμύρια που είναι (;) ο ΦΠΑ (24%).










Αν όντως αληθεύει κάτι τέτοιο, γεννάται το εύλογο ερώτημα γιατί στην περσινή αντίστοιχη απόφαση για την ετήσια επιδότηση εγκρίθηκαν μόνο 49,6 εκατομμύρια; Πέρσι δεν της δόθηκε ΦΠΑ; Ή μήπως άλλαξε από το 2016 στο 2017 ο αριθμός των δρομολογίων στις άγονες γραμμές που εξυπηρετεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Πριν την αποκρατικοποίηση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. δεν ήταν υποχρεωμένη να αποδίδει ΦΠΑ;

Καλό θα ήταν να δοθεί μια απάντηση...


Πηγή:
- Στα 62 εκατ. ευρώ η ετήσια επιδότηση που θα εισπράξει από το Ελληνικό Δημόσιο η Ιταλική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις άγονες γραμμές
http://mixanikosose.blogspot.gr/2018/03/62.html

- Εγκρίθηκε η ετήσια αποζημίωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις άγονες γραμμές 49,6 εκατ. δηλαδή 4,6 ευρώ περισσότερα από αυτά που θα πληρώσουν οι Ιταλοί για να την αγοράσουν...
http://mixanikosose.blogspot.gr/2017/06/496-46.html

2 σχόλια:

  1. Η συμφωνία ΤΡΑΙΝΟΣΕ-Δημοσίου για τα ΥΓΟΣ θεωρείται απόρρητη γιατί ο λαός πληρώνει για υπηρεσίες που δεν παρέχονται. Στα ΥΓΟΣ είναι όλος ο Προαστιακός, η γραμμή Αθήνας-Θεσσαλονίκης κλπ και δεν δέχθηκαν οι τότε συγκυβερνώντες (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ) να μπει η Πελοπόννησος. Το απέρριπταν μετά βδελυγμίας. Από αυτά που προβλέπει η συμφωνία, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα τελευταία δυο χρόνια δεν εκτελεί το 1/4 των προβλεπόμενων χιλιομέτρων, περίπου 6.200 χιλ, σε σύνολο 30.900.
    Ποια είναι τελικά τα ΥΓΟΣ; Όπως στη Διαύγεια ανέβηκε για κάτι ημέρες και κάποιοι πρόλαβαν να την κατεβάσουν, η συμφωνία προβλέπει ότι ΥΓΟΣ είναι: 4 ζεύγη IC Αθήνας-Θεσσαλονίκης, 2 ζεύγη Αθήνας-Αλεξανδρούπολης, 2 ζεύγη Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης, 18 ζεύγη Αθήνας-Χαλκίδας, 2 ζεύγη Αθήνας-Οινόης, 17 ζεύγη Αεροδρομίου-Κιάτου, 7 ζεύγη Αθήνας-Λιοσίων, 34 ζεύγη Αεροδρομίου-Λιοσίων, 2 ζεύγη Αθήνας-Λιανοκλαδίου, 1 ζεύγος Αθήνας-Καλαμπάκας, 9 ζεύγη Θεσσαλονίκης-Λάρισας, 5 ζεύγη Θεσσαλονίκης-Έδεσσας, 1 ζεύγος Θεσσαλονίκης-Καλαμπάκας, 3 ζεύγη Θεσσαλονίκης-Φλώρινας, 1 ζεύγος Θεσσαλονίκης-Παλαιοφαρσάλου, 7 ζεύγη Λάρισας-Βόλου, 11 ζεύγη Λιανοκλαδίου-Λαμίας/Στυλίδας, 1 ζεύγος Λάρισας-Καλαμπάκας, 2 ζεύγη Παλαιοφαρσάλου-Καλαμπάκας και 3 ζεύγη Αλεξανδρούπολης-Ορμενίου.
    Τώρα ποιός βεβαιώνει και ποιός εγκρίνει την πληρωμή και των ανεκτέλεστων ΥΓΟΣ, ποιός θεωρεί άγονα δρομολόγια τον Προαστιακό και τα IC Αθήνας-Θεσσαλονίκης, ποιός χαρίζει λεφτά σε ιδιώτες και μάλιστα με προσαύξηση, αυτό πρέπει να αποτελέσει έρευνα Εισαγγελέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. * 2 ζεύγη Αθήνας-Αλεξανδρούπολης, 2 ζεύγη Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης

    Ερώτηση,στην γραμμή Θεσσαλονίκη -Αλεξανδρούπολη θα έπρεπε να περνάνε 4 τραίνα η 2?

    ΑπάντησηΔιαγραφή